Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 29 aprilie 2014

SFÂRȘITUL E APROAPE

Final strâns de sezon în Premier League. Arsenal, fireşte, nu se număra printre protagoniste, în ciuda faptului că a fost lider multe etape, în schimb se pare că după victoria de-aseară, 3-0 cu Newcastle, şi-a asigurat, din nou, deja tradiţionalul loc (4) călduţ, de (preliminarii) Champions League, pe care şi-aşa era să-l rateze.

La vârf, lupta se dă între echipele care îmi sunt cele mai antipatice, Manchester City şi Chelsea – pe care o detestam chiar şi înainte să devină jucăria preferată, doldora de bani fără miros, a lui Abramovici, să-l aibă antrenor pe insuportabilul Mourinho și să presteze un fotbal (defensiv) atât de urât –, alături de Liverpool, care mi-ar fi oarecum indiferentă, chiar vag simpatică, în amintirea vremurilor când eram fan înrăit Beatles, dacă n-aş nutri faţă de ea mai degrabă o mioritică invidie, de genul celor care nu pot fi domolite decât prin decesul caprei vecinului, fiindcă rămăsese cam singurul reper de echipă cu mare tradiţie şi pretenţii justificate, dar care de ani şi ani de zile rămâne fără trofee, la care mă puteam raporta pentru a mă consola cât de cât pentru ce i se întâmplă (şi) lui Arsenal. Cu Liverpool campioană, prea m-aş simţi singur pe lume. Aşa se face că etapa trecută am ţinut cu Chelsea şi m-am bucurat ca un idiot pentru victoria acesteia pe Anfield!

Pe de altă parte, cinstit vorbind, un sezon cu Liverpool obţinând titlul, Arsenal cupa şi echipele-Frankenstein, însăilate peste noapte cu prea puţină trudă şi prea mulţi bani, înghiţind în sec ar fi unul frumos.

Niciun comentariu: