Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

duminică, 2 martie 2014

PREMIILE OSCAR 2014 (PREFERINŢELE MELE)

Pentru că şi anul acesta am avut şansa de a vedea la timp (adică mult înainte să vină pe ecranele noastre amărâte) toate filmele nominalizate la Premiile Oscar, şi cu precizarea că majoritatea au fost absolut dezamăgitoare (iar cu adevărat bun unul singur!), iată preferinţele mele la cele mai importante categorii:

Cel mai bun actor în rol principal: Christian Bale – “American Hustle”

Cel mai bun actor în rol secundar: Bradley Cooper – “American Hustle”

Cea mai bună actriţă în rol principal: Amy Adams – “American Hustle”

Cea mai bună actriţă în rol secundar: Jennifer Lawrence – “American Hustle”

Cel mai bun scenariu original: Spike Jonze – “Her”

Cel mai bun scenariu adaptat: Steve Coogan şi Jeff Pope – “Philomena”

Cel mai bun regizor: Martin Scorsese – “The Wolf of Wall Street”

Cel mai bun film: “American Hustle”


P.S. Sper să nu mai comenteze iarăşi vreun cretin cu pene faptul că în opţiunile mele nu există o concordanță perfectă între categoriile “cel mai bun film” şi “cel mai bun regizor”, fiindcă după ce-l bag prin toate locurile în care n-a mai fost de un număr de ani… în concordanță perfectă cu vârsta lui, îi explic şi cu argumente raţionale de ce e cum am stabilit din capul locului, adică un cretin cu pene.

Niciun comentariu: