Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

joi, 13 februarie 2014

NIŞTE HOŢI

Ce ţi-e şi cu globalizarea asta şi cu (relativ) libera circulaţie a cetăţenilor! Zilele trecute, citind, cu totul şi cu totul întâmplător, datorită sau, mai degrabă, din cauza unei postări pe Facebook a unui “friend” (că prieteni de-adevăratelea nu prea am pe-acolo, după cum am mai subliniat cândva), ştirea conform căreia unui înalt oficial european i s-au furat bagajele din maşina lăsată (descuiată, ce-i drept) pe străzile Londrei, mă şi gândeam, cu un soi de satisfacţie cinică pe fond de uşurare, ce tărăboi ar fi ieşit şi cât de răniţi în orgoliul nostru patriotic am fi fost dacă povestea asta s-ar fi întâmplat în Bucureşti, unde, în paranteză fie spus, nici nu prea mai prinzi picior de personaj de asemenea rang.

După care, la o reflecţie mai adâncă, m-am îngrozit şi mi-am propus ca o bună bucată de vreme să evit cu şi mai mare îndârjire nu doar posturile de ştiri, cum fac în ultimul an şi jumătate, ci şi linkurile astea idioate de pe FB, de teamă că voi citi şi urmarea, din care voi afla că eficienta poliţie britanică a recuperat cu promptitudine bagajele şi i-a reţinut pe hoţi, care, fireşte, s-au dovedit a fi nişte cetăţeni de naţionalitate română. Puşchea pe deşte!

Niciun comentariu: