Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 9 mai 2012

UN SOI DE MECI, DINTR-UN SOI DE CAMPIONAT...

Că fetişcana aia abia majoră care transmitea de-acolo se jura că n-a mai văzut în viaţa ei incidente precum cele de la meciul “U” – CFR Cluj poate să nu fie chiar aşa relevant, dar nu-mi amintesc să fi văzut nici eu, care am de cel puţin două ori vârsta ei, şi, fără să mă fi pasionat până la a merge pe stadioane, am prins nici nu vreau să socotesc câte derby-uri adevărate, interbucureştene (inclusiv Rapid-Progresul!), nu caraghioslâcuri de-astea de provincie între două echipe de cinşpe bani bucata, cărora, după ce s-a întâmplat aseară, le doresc din tot sufletul dacă nu neapărat desfiinţarea sau măcar retrogradarea în al nu ştiu câtelea eşalon, cel puţin depunctarea drastică şi minimum minimorum pierderea jocului de către ambele. Iar pe Bornescu, portarul bătăuş de la “U”, logic ar fi să nu-l mai vedem vreodată pe stadioanele de fotbal, decât cel mult în calitate de spectator atent supravegheat.


Pe de altă parte, prestaţia arbitrului Alexandru Tudor a demonstrat încă o dată, cu vârf şi-ndesat, necesitatea delegării unor cavaleri ai fluierului străini la aşa-numitele “meciuri cu grad ridicat de risc”. Şi cum, la urma urmelor, aşa ceva se putea întâmpla foarte bine şi la un Petrolul – FC Braşov, eu aş propune să extindem sistemul la TOATE meciurile. După care, putem trece liniştiţi la următoarea fază a procesului de însănătoşire a fotbalului românesc, aducând chiar şi echipe străine! Spectacolul sportiv n-ar avea decât de câştigat!

2 comentarii:

Bogdan.Cretu spunea...

Ba din cotra: nicio brigada straina nu ar mai trebui sa vina vreodata in Romania. Asa, astia de se ocupa de destinele fotbalului mioritic vor schimba ceva. Adica ii vor lasa in pace pe arbitrii, sa greseasca ca mai mult nu pot si sa promoveze altii dar pe cat sunt de buni, nu pe recomandari si pile.

Cat despre meciul U-CFR, daca Bornescu nu e dat afara din sport pentru un an sau doi, nu se face nimic. Oricum, o rusine colosala care aduce o atingere puternica spiritului fotbalistic.

e-Xtrema spunea...

@Bogdan.Cretu

Adevărul e că treaba asta cu arbitri străini e numai ca să fie eliminate suspiciunile de favorizare a uneia sau alteia dintre echipe, fiindcă altminteri am văzut şi arbitri străini (inclusiv în Premier League!) de o imbecilitate fabuloasă. Oricât de bun ar fi un arbitru român, tot le-ar părea suspect unora. Şi invers: oricât de prost ar fi unul străin, cel puţin n-ar fi bănuit de lucruri necurate.
În privinţa lui Bornescu am căzut de acord: suspendare pe viaţă poate ar fi exagerat, dar măcar un an-doi e musai!