Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

joi, 31 martie 2011

AVERTISMENT

Atrag atenţia tuturor abonaţilor la serviciile de televiziune prin cablu Digi TV, de la RCS & RDS, în principiu din Bucureşti, dar n-aş băga mâna în foc nici pentru restul, asupra faptului că ieri, în urma reclamaţiei mele de luna trecută, şi după nişte peripeţii pe baza cărora voi scrie, poate, cândva, un roman, o echipă de tehnicieni a reuşit să remedieze defecţiunea sesizată (persistenţa unor dungi orizontale, verticale şi oblice pe majoritatea canalelor) prin înlocuirea, undeva pe scara blocului, unui dispozitiv cu nume complicat.

Având în vedere că, pe de-o parte, conform chiar mărturiei unuia dintre muncitori, “chestia asta se tot întâmplă; cade când o scară, când cealantă”, iar, pe de alta, în anul şi ceva de când le sunt client a trebuit, pe rând: 1. să renunţ la telefonia fixă de la ei, pentru că până la expirarea termenului contractual în care se angajaseră să mi-o instaleze n-au avut nu ştiu ce altă piesă pe stoc; 2. să-mi cumpăr singur, din comerţ, telefonul mobil (deşi aveam dreptul la unul gratuit din partea firmei), pentru că luni de zile n-au avut aparate pe stoc; 3. să aştept de mi s-a acrit până şi cartela SIM aferentă, pentru că… n-aveau pe stoc; 4. să fiu acum pe punctul de a renunţa şi la gândul de a-mi instala televiziune HD, pentru că, încă de la începutul anului – ghiciţi ce! – n-au decodoare pe stoc, mi se pare greu de crezut ca tocmai dispozitive de-astea cu nume complicat, de care tocmai mi-au înlocuit mie, să se fi nimerit să aibă pe stoc, mult mai probabil fiind că au luat unul de la vreun vecin. De aceea vă sfătuiesc să verificaţi neîntârziat calitatea semnalului!

Niciun comentariu: