Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

joi, 2 septembrie 2010

ÎN LOC DE REMANIERE

Sigur, astăzi îmi propusesem să fac o analiză exhaustivă a schimbărilor profunde aduse de remanierea guvernamentală care ar fi trebuit să aibă loc ieri, dar cum din motive obiective, printre care şi misterioasa apariţie a unor pete maronii pe chelia lui Traian Băsescu, crucialul eveniment s-a amânat până la o altă zi “Z”, am să consemnez şi eu o întâmplare similară ca amploare şi importanţă istorică pentru naţiune: apariţia unei noi reclame la un delicios “biscuite”, după ce – lucru remarcabil în felul lui – abia se corectase una mai veche.

Faptul că de data asta expresia îi aparţine unui copil încă adorabil nu scuză atitudinea tatălui, prezent şi el în clip, care în loc să-l corecteze pare mai degrabă preocupat să-şi încurajeze odorul să consume cantităţi cât mai însemnate de dulciuri, pentru a-i asigura un viitor luminos de adult obez şi diabetic.

2 comentarii:

jurnal bio spunea...

Eu am incredere ca va fi o remaniere la sange, benefica pentru Romania. De acum, o sa traim cu totii bine. Soferul lui Berceanu va fi inlocuit de soferul lui Blaga. Un lacatus mecanic de 70 de ani de la ministerul mediului va fi scos la pensie si o mare corupta, o femeie de serviciu de la Guvern va fi data afara pentru ca nu face curat bine. Uite asa se va incheia o luna de zile de discutii isterice despre "remanierea mare", "remanierea mica" sau "remanierea invizibila".

e-Xtrema spunea...

@jurnal bio
Cam aşa a şi fost!