Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 7 iunie 2010

ALO, PA!

Dat fiind faptul că am avut şansa de a veni pe lume într-o locuinţă deja branşată la reţeaua naţională (şi unică pe atunci) de telefonie, nu am trăit decât zeci de ani mai târziu, respectiv în zilele noastre, o dată cu necugetata semnare a unui contract cu firma RCS & RDS, senzaţia unică de a aştepta luni de zile, cu nerăbdare crescândă şi speranţe din ce în ce mai mici, în ciuda nenumăratelor intervenţii la cele mai înalte niveluri, montarea unui amărât de telefon fix.

Sincer vorbind, în clipa de faţă speranţele mele se îndreaptă în sens invers, şi anume să nu-i pună dracu să vină tocmai acum, când mai sunt doar câteva zile până expiră – cu drept de reziliere a contractului – termenul în care se obligau să mi-l instaleze!

2 comentarii:

Mari spunea...

Si in caz ca nu ai aflat pana acum sa stii ca s-a si scumpit abonamentul. Renunta cat mai poti.

e-Xtrema spunea...

@Mari
Am aflat… De-aia şi fac tot ce pot să scap de ei.