Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 8 aprilie 2009

CE PIERDERE!

Hotărât lucru, niciodată n-am să mai pot citi cu interesul, încrederea, pasiunea şi chiar fascinaţia cu care nu le-am citit nici până acum articolele Alinei Mungiu-Pippidi. După episodul listelor PD-L în vederea alegerilor europarlamentare, când confruntarea dintre domnia sa şi Elena Băsescu s-a sfârşit atât de trist pentru electoratul portocaliu, mă va bântui mereu teama că eventualul ton critic la adresa lui Traian Băsescu şi a tovarăşilor săi de drum politic luminos, care va apărea poate, cândva, în scrierile distinsei intelectuale, ar izvorî nu atât din convingere, cât din frustrare şi din dorinţa de a se răzbuna pentru umilinţa suferită. Păcat!

2 comentarii:

Mirela spunea...

nu pricep nica... tu pe cine plangi?

e-Xtrema spunea...

@ Mirela
Pe mine, dragă... Mă gândeam că poate, cândva, doamna cu pricina va înţelege unde a greşit în susţinerea ei faţă de Băsescu & Co. şi va schimba macazul. Dar eu, în loc să mă bucur că i-a mai venit cuiva mintea la cap, o să fiu chinuit de îndoieli şi suspiciuni...