Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 7 iulie 2008

CU AŞA JUSTIŢIE...

Parlamentul n-a scăpat prilejul de a-şi mai da o dată, singur, un şut în fund (fără să facă şi vreun pas înainte), intrând în vacanţă şi lăsând netranşată situaţia miniştrilor anchetaţi de DNA.

Totuşi, oricât de mult mi-aş dori şi eu să-i văd pe domnii Mitrea, Năstase, Păcuraru şi Şereş aduşi în faţa instanţelor de judecată care să stabilească o dată pentru totdeauna dacă sunt sau nu vinovaţi de ceva, nu pot să nu remarc ipocrizia analiştilor şi adversarilor lor politici care, dacă nu în aceeaşi frază, măcar în cea anterioară sau în următoarea, vorbesc despre cât de prost funcţionează Justiţia din România, şi, pe de altă parte, le pretind să renunţe din proprie iniţiativă la imunitate şi să se înfăţişeze cu piepturile dezgolite înaintea unor magistraţi bănuiţi de toate relele, de la corupţie la incompetenţă, pentru a-şi demonstra nevinovăţia.

Cu o Justiţie ca a noastră, recunosc că şi eu aş ezita să mă prezint de bunăvoie la Tribunal, şi poate m-aş folosi de toate chichiţele avocăţeşti să evit acest lucru, chiar dacă aş fi judecat pentru asasinarea lui Kennedy, petrecută cu mult timp înainte de a mă naşte şi într-o ţară în care n-am călcat niciodată!

Niciun comentariu: